Ana içeriğe dön

PAZAR ARAŞTIRMASI VE MÜŞTERİ SEGMENTASYONU


BilisimVadisi
Bu derse sadece davet ile kayıtlanılır

Özellikle girişimlere yönelik hazırlanan bu eğitim serisinde pazar araştırması nedir, nasıl yapılır, avantajları nedir gibi soruları örneklerle birlikte aktarmayı hedefledik. Bu eğitim ile, girişimin pazar araştırması ve müşteri segmentasyonu hakkında ayrıntılı bilgi sahibi olmasının yanı sıra yeni bir vizyon ve bakış açısı katmayı hedefliyoruz.

Bu eğitim sonrası katılımcıların, • Pazar Stratejisine Giriş • Pazar Araştırmaları • Pazar Araştırmaları Süreci • Pazar Stratejisi Araştırması • Pazar Stratejisi Araştırması Neden Yapılmalı? • Pazar Stratejisi Araştırması Teknikleri • Pazar Stratejisi Araştırması Nasıl Yapılmalı? • Pazar Analizi ve Stratejisinin Avantajları • Müşteri Segmentasyonu ve Hedefleri • Müşteri Segmentasyonu Aşamaları • Müşteri Segmentasyonu Yöntemleri (Coğrafi) • Müşteri Segmentasyonu Yöntemleri (5W Yöntemi) konularında bilgi sahibi olması hedeflenmektedir.

Requirements

Herhangi bir ön koşul gerektirmemektir.

Mine Kavukçuoğlu Yüksel