Serra Yılmaz
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE SATIŞ SONRASI HİZMETLER
BilisimVadisi
Bu derse sadece davet ile kayıtlanılır
Özellikle girişimlere yönelik hazırlanan bu eğitim serisinde müşteri kimdir, satış tüneli ve süreci nasıl oluşturulur, müşteri ilişki yönetiminde hangi unsurlara dikkat edilmelidir kavramları örneklerle birlikte aktarmayı hedefledik. Bu eğitim ile, girişimin yönetişim ve strateji tarafındaki fırsatları ve tehditleri belirlemesi, bunlara yönelik yeni stratejilerin düşündürülmesi, örnek vaka çalışmaları ile farklı bakış açılarının incelenmesi yöntemiyle satış ve pazarlama ekiplerinin verimliliğini artırmayı hedefliyoruz.
Bu eğitim sonrası katılımcıların, • Satış Tüneli ve Süreci • Müşteri ilişkileri yönetimi • Hizmet Düzeyi Anlaşması (SLA) konusunda bilgi sahibi olması hedeflenmektedir.
Requirements
Herhangi bir ön koşul gerektirmemektir.